11.04.12 г.

MY EASTER










Здравейте дружки,
Дълго време се чудих каква по- различна Великденска украса да си направя тази година. Рових се из различни сайтове, клипчета, но все едно и също. Нищо, което да ми легне на сърцето, както се казва. Определено исках да са кошнички.
И както знаете, който търси намира, само че не там където търси.
Знаете, че съм детска учителка. За 23 години стаж , съм натрупала много списания, изрезки от вестници, руски учебници за апликации ( много са добри в това отношение) , шаблони от списания BURDA и разни такива...... Та се разрових и там. Упорството ми ме възнагради с модел на тези мои кошнички. Изглеждат по малко по- различен начин в
действителност, аз ги префасонирах, махнах излишни неща и .....ВОАЛА
Доволна съм от резултата, много си ги харесвам и ще им се радвам още 2 дни, защото ще ги подарявам. Зад всеки цвят стои определена личност. Сигурна съм, че ще ги изненадам приятно.
И за да не им се радвам само аз, ги сложих да им се порадват и деца и родители в детската градина на Великденската изложба.


Желая ви слънчево настроение и топлина в душичките!





Предизвикателства:






19 коментара:

  1. Ехаааа, Делянка! Нямаш си и на идея каква широка усмивка има в момента на лицето ми! И ми стана толкова хубаво, пролетно и по великденски празнично! Благодаря ти за това изживяване! Прекрасни са и кошничките, и яйчицата! Истинска цветна вълшебност!

    ОтговорИзтриване
  2. И кошничките и яйчицата са приказни. Толкова шарено и празнично гнездо! Весел и шарен празник!

    ОтговорИзтриване
  3. Невероятни кошнички! Определено търпението ти е било възнаградено :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много красота и пролетно настроение! Кошничките са прекрасни, а за яйчицата просто нямам думи - разкош...

    ОтговорИзтриване
  5. Ееее, много красиви кошнишки си направила! Много празничност и пролетно настроение лъха от тях!

    ОтговорИзтриване
  6. hello,
    i love them so much - very beautiful, thankyou for joining us at creative stamp friends, sonne

    ОтговорИзтриване
  7. Наистина кошничките са чудесни и ефектни- хубаво е да видим нещо различно и със стил. Много ми хареса украсата с цветенца на яйцата, и цялата великденска декорация е страхотна! Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  8. These are stunning Easter baskets & they look so delicate. Thanx for joining at at Crafty Cardmakers this week.

    ОтговорИзтриване
  9. Направо ми събра очите! Не мога се нагледам... Спирам, поглеждам нещо друго и пак тук се връщам...
    До сега търсих думи да опиша какви чувства ме обземат, след като видях твоята публикация и не успях да намеря подходящи...Много красота и много изящество! Страхотна аранжировка и тези "гнезда" с пиленцата - пак ли ти си ги сътворила? Много са сладки!
    Благодаря че сподели с нас това вълшебство!

    ОтговорИзтриване
  10. Да, Дани и гнездата аз ги направих, по обичайния начин - балонче, прежда, лепило и ....време.

    ОтговорИзтриване
  11. Fabulous decoration...
    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers this week.
    Annette xx

    ОтговорИзтриване
  12. Прекрасни са и кошничките, и яйчицата , и цветовете и настроението , което предизвикват!Весел празник!

    ОтговорИзтриване
  13. very nice perfect for us challenge -thank so much for playing with
    Lollipop Crafts challenges - hugs Joanna

    ОтговорИзтриване
  14. What super Easter projects, thanks for sharing. Thanks for joining our Easter challenge at Crafty Cardmakers this week, sorry to be so late commenting.
    Anne
    x

    ОтговорИзтриване
  15. This is an absolutely fabulous project. Unfortunately you didn't use a High Hopes stamp so it won't be able to qualify for the prize. We will have another challenge tomorrow. We would love for you to play along again using a High Hopes stamp.
    ~Lacey
    High Hopes Lead Designer

    ОтговорИзтриване
  16. Делянче, ама какви са тези творения - страхотни неща ...И всичко това съм пропуснала ...поради ред причини.Добре, че все пак реших да те проверя какви си ги вършила по Великден! Невероятни красоти, мила - възхищавам ти се, радвам ти се - адмирации и овации!
    Пригръщам те силно!

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)